Saturday, September 13, 2008

In a night!

Can't feel in sleep last night..then,spend the time to do many preparing for the student in this weekend Sunday school..and then help the Jimmy to find out the song "I say yeah"(who know this song?)..but at the last,choose to give up..really can't find it..search the title,it come out more than 800 about "I say yeah" profile..i dunno which one is his favourite..it sang by Vanni G..~_~"..i am try by my own hard and heart..sorry Jimmy..i am missing his call last night again..hehe..dont know find me for what again..^^suddenly,its 12.15am..that 2 "lame" guys..YUH & YANN..bully me!!!justed go to toilet for a moment,then when i want to sit down,to continued my finding..they take away the chair,i am fall down to the floor..my buttocks so painful lah..then 2 of then,laughing in the "midnight" so LOUDLY..太....过分了!哈哈..不过笑完就去睡了..我就开了英文诗歌..回到电脑前..哦!碰见明伦..哈哈..原来他才刚回到家..我们就聊了蛮久的..当然,我也就上"咕格"看些,苦难中的人们..想起了<人们需要主>..心情变得很沉重了..翻看着约伯记..在叹气过程中..哦!是他..林家大少爷济汀,大概来叫我睡觉了..不过没啦^^"..聊了些些..也给他气倒下下..我的心情很快恢复了,也喜乐了..他是我唯一一位你们"看得见"的男天使..哦!他也是阿爸父的王子..感谢天上的父,让他有理智的意念,和辨别的思想,冷静的性格(好羡慕),..所以,有"垃圾"(秘密,烦恼),会很喜欢丢给他..嘿嘿!!

>愿阿爸天父保守他的心思意念,都常常充满着阿爸父您的话语,使他无论脚掌踏到任何之地,都记得为您做见证,在面对怎样的环境(好与坏),面对任何的事和物,都能刚强壮胆,不惧怕,也不惊慌..因为阿爸父您与他同在..在任何角色(学生,朋友的朋友,别人的亲戚),都不忘记唯一最大最尊贵的身份,阿爸父您的王子,您必不撇下他,也不丢弃他,让他常常赞美您,荣耀您的圣名..也随时懂得感恩..阿爸父,孩子我求您使用他的恩赐,去影响他人,服侍他人..做光和盐..让他牢记,在世上,我们要为阿爸天父做一位仆人,服侍外邦人(未信者,迷失的羊,礼拜徒)我奉耶稣基督得胜的名,宣告,所有不属于您的黑暗权势,败坏的邪灵,捆绑,来自撒旦魔鬼的试探,都要从他身上离开!!完全退去!!他都要靠阿爸天父的能力胜过..并让他成为您所重用的器皿..一切颂赞乃归给我们至上的阿爸天父.奉耶稣基督的名如此宣告,阿们!!

时间很快过去,要三点咯..我还不困(精力过多),不过忽然记得济汀说:"身体是神的殿!"就回房躺了下..两个小时起身,会友领袖来接我去晨祷了..林家大少爷还提醒我为他代祷..(会的会的^^,我有感动的,大家都有份)晨祷更精彩的,嘿嘿!等待今晚UPDATED咯..哈哈!!因为啊..陈牧师太GENG了..还有恩惠的独特..searching~~^^

No comments: