Saturday, September 27, 2008

Fasting^^

i am start in fasting from yesterday..for a pray from a speech come from dont know where~.~"" on next Monday..i and Lydia will only drinks,eat some food for this 4 days..1st time fasting in the long time..the whole day..and 4 days..hehe..Abba Father will guide us..so that we will not get "pensang"..actually we will enjoy it..this morning felt hungry..because im really nood..last night i eat wrong type of fruit..i eat pineapple..Lolz..the stomach will get hurt lah..hehe..but we are at kopitiam this morning after morning prayer..me,lydia drink a cup of MILO..everytime the same..but without eat any breakfast that in "solid"..the Reverence Ting are so curious..but we just said that :"we keep fit!"haha^^LOL..听说下星期一蒙福教会请来的那个特会讲员是帮我们按眼睛祷告的..有些人会很痛..有些人不痛..他们提醒我们做准备..!!哦!!我的阿爸父..本公主的眼睛如果真的肿,岂不是不像样?!而且第二天(星期二)有<谁肯>宣教体验营也..等下人家以为我太"感动"..呵呵!!

This afternoon got practice KYC(凯旋歌咏团) at Chin Fu..will enjoy it..because got performs next month at Trinity Church..and the November at Chin Fu..why dont have Sungai Maong?!TT..jkjk..last night im very "soi"..jatuh lah..wawhahahaha.(TT)..so painful..its on my knee..wah lau..about 10 years dint hurt like this liao..got blood one..and "oh cheh"..^^but still thankful lah..asalkan it is not patah..haha..

前天祷告会时,牧师给我一本刚到的中信..题目为"爱"..好像我很需要吗?!!~.~""
看了很SWEAT的"心灵之歌"..不是很懂,你们解释下吧,如果懂的话..^^


爱情

就是期待---------- (还好吧,好像有过)

你的放下 我的放下 (为什么要放下,放下什么?有必要咩?)

你的付出 我的付出 (我赞同)

珍惜不舍 紧密交握 (ERM..很少有不舍吧..不过我是会存在记忆里,真的!)

去积蓄一生的依恋 (不需要吧?!又不是没了"恋"就不能活..)

去牵动一生的祝福 (会的..而且是好多好多人)

我们俩注定会相守到

天荒地老 (~.~""好-------伟大哦..有需要吗?也许吧..)


哈哈..这篇也被沦为"爱情的容颜"..喉喉!!这本中信啊..全部都关于这些的..嗨~你们谁有兴趣的..可以到蒙恩堂收取..不过别的堂会也有啦..只是我们到现在才收到..哈哈..

想XX了啦..嗨~他应该很忙..愿阿爸父保守他心..不会被世界的势力影响了..还有..嘿嘿!!恩惠昨晚发疯了..竟然凌晨了还不睡也..她说要学我哦..哈哈..我们是SUPERLADIES..LOL..晕!因为她太想我叻..她阅读着<天堂是如此真实>..哈哈..一本好多人看完的书..喉喉..很有恩膏..我们需要一些属灵浇灌吧..才能成长,复兴..对吗,阿爸父?一下子,那个长脚济汀少爷..一句:"ARE U CRAZY?"把我给吓着..呵呵!他忙咯..哈哈!!最好..都闲了那么久..气到..他最好给我好好享受他的求学生涯..这样才对得起阿爸父..常记主恩..

No comments: