Saturday, February 14, 2009

Today is Valentine...





在这个节日里,老妈总是会问我为什么不在今天出来。。而是延后两天才出来!晕~mana saya tahu?!Lolz..而且我不觉得好,等下父母自己过二人世界,没空煮寿面给我吃。。而且,我还是早产的,要我再早出来?!是怎样。。嘿嘿!*...........* show that what i want...一个不能说的秘密!today just like a friendship day..all of them is my LOVER..created by my Heavenly Father..




hohoho!Enjoy ya..hope that my daddy and mummy dont come back tonight..then the house will belong to me and the three "handsome monkeys"..Lolz..ROCK NIGHT!!! Hey brothers,prepare all our favourite love songs..and buy some food!hehex..lock the door!Patse a attention on the door for daddy and mummy.."CLOSE"!!! Lets have a party..wow!!*crazy*




2月14日,无论你是否愿意记得这个日子,空气里日益变浓的甜蜜和浪漫因子一定都在提醒着你,今天是情人节!情人节,专属两个人的节日。此时此刻,你拥着“单身”贵族身份,几分骄傲,几分惆怅,还是几分失落? 一个人的情人节,你感到了形单影只,孤独和寂寞翻江倒海地袭来。曾经的出双入对,憧憬的温馨甜蜜,都触动着心灵最脆弱的部分。




YEAH!!!Countdown more 2 days ..the last year..a birthday that start with the number of 1...
But i got a secret in my heart will keep it to my God!



『不能说的秘密』





冷咖啡离开了杯垫
我忍住的情绪在很后面
拼命想挽回的从前
在我脸上依旧清晰可见





最美的不是下雨天
是曾与你躲过雨的屋檐
回忆的画面
在荡著秋千梦开始不甜





你说把爱渐渐 放下会走更远
又何必去改变 已错过的时间
你用你的指尖 阻止我说再见
想像你在身边 才完全失去之前





你说把爱渐渐 放下会走更远
或许命运的签 只让我们遇见
只让我们相恋 这一季的秋天
飘落后才发现 这幸福的碎片
要我怎麼捡





2 comments:

Fishy said...

对啊你很会做人嘛先让你父母享受二人世界。
哈哈。
情人节快乐。

Princess Egypt said...

呵呵!当然咯。。反正都不管我们了!嘿嘿!
你也一样~^^