Wednesday, February 25, 2009

Thanks For Your Giving..


昨天开始又迟睡了。。最近来上班都不是很严肃。。刚刚就跟一位顾客老板辩起来。。莫名奇妙。。还想抢东西。。我身手敏捷的呢!明明东西已经出给他了,现在跑回来说我这个没出到,那个没出到。。显!还好老板相信。。因为他们也有看到我亲手把那些东西教给他。。还要来讨。。叫我不要bill叻。。我不是笨蛋!不过话说回来,算了。。比这些更掺的都遇过了。。就别影响心情。。





今晚在GOOD NEWS有练唱。。时间廷紧凑的。。这老板都不懂会赶到吗。。明晚祷告会我领唱。。还没确定要选什么诗歌呢!可以为我代祷。。还有今晚要翻译一些文章。。前天叫元杰帮我找这首歌。。“Thank You For Giving To The Lord”。。因为我真的不想放弃。。所以要一再又一再的提醒自己。。不可以对阿爸父失约的。。无论多艰难的路。。我都会走下去。。哪怕等多久时间。。我真的很需要一颗火热的心,可以坚持到那天。。





那天礼拜天,弟弟拿回一张小品的纸。我念了,很感动。。是顾问们准备的。。





有人问一个诺贝尔得奖人:“你在哪所大学、哪所实验室里学到了你认为最重要的东西呢?”出人意料,这位学者回答说:“是在幼稚园。”那人又问:“在幼稚园里学到了什么呢?”学者说:“把自己的东西分一半给小朋友;不是自己的东西不要拿;东西要放整齐,饭前要洗手,午饭后要休息;做了错事要道歉;学习要多思考,仔细观察大自然。基本上,这些就是我学到的东西。”





其实,这位学者的回答代表了许多的科学家普遍的看法;培养良好习惯是成功之道!我真的被这篇东西给感动到,虽然幼稚园在我记忆里,没有一点的印象。。





I dreamed I went to Heaven, you were there with me.

We walked upon the streets of gold beside the Crystal Sea.

We heard the angels singing, then someone called your name.

You turned and saw this young man, and he was smiling as he came.




He said, "Friend you may not know me now,"and then he said,

"But wait -You used to teach my Sunday School, when I was only eight.

And every week you would say a prayer before the class would start.

And one day when you said that prayer,I asked Jesus in my heart."




Thank you for giving to the Lord,

I am a life that was changed.

Thank you for giving to the Lord,

I am so glad you gave.




Then another man stood before you, he said "Remember the time,

A missionary came to your church, His pictures made you cry.

You didn't have much money but you gave it anyway.

Jesus took that gift you gaveAnd that's why I'm in Heaven today"




Thank you for giving to the Lord,

I am a life that was changed.

Thank you for giving to the Lord,

I am so glad you gave.




One by one they came, far as your eyes could see.

Each life somehow touched by your generosity.

Little things that you had done, sacrifices that you made,

They were unnoticed on this earthIn Heaven now proclaimed.




Thank you for giving to the Lord,

I am a life that was changed.

Thank you for giving to the Lord,

I am so glad you gave.




And I know up in Heaven you're not supposed to cry

But I am almost sure there were tears in your eyes

As Jesus took your hand and you stood before the Lord

He said "My child look around you,Great is your reward."




Thank you for giving to the Lord,

I am a life that was changed.

Thank you for giving to the Lord,

I am so glad you gave,





I am so glad you gave.

No comments: