Friday, October 24, 2008

Can we treat BIBLE as our Phone?

Ever wonder what would happen if we treated our Bible like we treat
our cell phone?

What if we carried it around in our purses or pockets?
What if we flipped through it several time a day?
What if we turned back to go get it if we forgot it?
What if we used it to receive messages from the text?
What if we treated it like we couldn't live without it?
What if we gave it to Kids as gifts?
What if we used it when we traveled?
What if we used it in case of emergency?

This is something to make you go....hmm...where is my Bible?

Oh, and one more thing. Unlike our cell phone, we don't have to worry about our Bible being disconnected because Jesus already paid the bill.

Makes you stop and think 'where are my priorities? And no dropped calls!

Trust in the Lord and *ASAP (Always Say A Prayer)Have a blessed and wonderful day!

Knock, Knock I knocked at heaven's door this morning.
God asked me...'My child, what can I do for you?'
And I said, 'Father, please protect and bless the person reading this message.'
God smiled and answered...'Request granted'.

'Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.'
THIS IS PRETTY NEAT!

圣经就如我们的说明书.."人"的说明书..我们要读,才懂得做人..没读的人,就不会做人..阿们?!
因为说明书是阿爸父透过人写的,我们不明白,怎么会知道怎么做人?!哈哈..

明天假期也..嗨~家里的两架电脑都进医院去了..都是弟弟的杰作..哈哈!我夜间还真的是闷透了..只是反复的听这诗歌还有加上周杰伦的新歌..昨晚参加祷告会..下着还蛮大的雨..是阿爸父在暗示什么吗?哦也!我们的音响室360度改装了..好高哟..呵呵..昨晚是为门徒(1)..嗨~我还有点可悲呢..去年要报名,又有会考..今年呢来不及..因为他们2月就开始了..我还没回来..TT!好希望明年别换牧者先..这有趣的牧师讲课很幽默的呢!!嘿嘿..看到尊发执事会主席,脸苦苦的..我就问他延伸课程念得还好吗?他还是有点苦笑回答我:"念到学士,要十年,胡须都要生出来了,还没结业,呵呵呵呵呵!"明年他们会上<旧约论导>..加油咯...恭喜我们本堂的苏进贤叔叔..完成5年的DIPLOMA学位..毕业了!下山了,就得开工了吧~^^

今天天气很冷..一直打跟斗..毛毛雨一直下着..我在想想马来西亚的种种能另我享受的..今天特别忙..因为明天没上班..明早继续有晨祷..今晚也不睡觉了..怕明天醒不来..还要会友领袖等我,多不好意思!~.~''期待着我们的马来西亚凌晨五点半钟..呵呵!!

欢迎欢迎!!!牧师跟师母今天回来了..结束10天的度假..去之前,他跟我说他计划每天睡觉..我看,不太可能吧~.~""回来又得努力奔跑咯..哈哈!!"甚愿阿爸父赐福与他,常与他同在,不遭患难不受艰苦,扩张他的境界,求阿爸父应允他的祈求!"(雅比斯的祷告)

ERM....^^..保留"他"在我心中的地位,让阿爸父来带领"他"每一个脚步,和所面对的..阿们! :P

今天在思考这么多..得到的..就是When Jesus died on the cross, he was thinking of you!
如今,我们呢?

No comments: